Rendszerszervező

Cégnév: AEGON Magyarország Zrt.
Szakterület:
IT / telekommunikáció
Szint:
2-5 év
Nyelv:
Angol
Munkavégzés helye:
Budapest
Állás leírása:

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. az IT Üzleti Támogató Rendszerek területe rendszerszervező munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Aegon Székház, Budapest, Kálvin tér



Leendő munkatársunk feladatai:

üzleti követelmények felmérése, egyeztetési az üzleti specialistákkal az üzleti ötlettől a követelmény specifikációig,

üzleti-, ügyviteli-, rendszer-folyamatok tervezése az érintett területek bevonásával,

a követelmények dokumentálása (adatigények, adatforrások, műveletek és riportok definiálása,

rendszer architektúra tervezésének támogatása, együttműködve az Alkalmazás-, valamint IT architekttel/szakértőkkel,

fejlesztések támogatása az igénnyel kapcsolatos kérdések tisztázásával, a rendszer szintű specifikáció és tesztterv nyomon követésével, a prototípus/leszállított eredmények ellenőrzésével,

rendszereken átívelő teszttervek kidolgozása üzlettel és IT-val közösen,

a felmerült igényekkel kapcsolatos IT dokumentációk készítése, (adatigények, adatforrások, műveletek és riportok definiálása),

több rendszert érintő igények/projektek szervezési, fejlesztési és tesztelési feladatainak összefogása, koordinálása,

projektek szakmai támogatása.



Elvárások:

szakirányú felsőfokú végzettség,

minimum 1-2 éves rendszervezési területen szerezett tapasztalat,

folyamat-modellezési tapasztalat (BPML ismerete),

MS Office magas szintű ismerete,

angol nyelvtudás.



Előnyt jelent:

biztosítási iparági ismerete,

fejlesztési módszertani ismeretek (UML, BPML, Enterprise Architect),

teszt-menedzsment tapasztalat,

audit tapasztalat.

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy:

képes önállóan és felelősségteljesen dolgozni, 

jó a dokumentációs készsége,

jó a kommunikációs- (fejlesztőkkel, üzleti szakértőkkel) és szervezőkészsége,

precízitás és terhelhetőség jellemzi. 



Állás megtekinthető az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. weboldalán